FA EN

KOOSHAN

خرید عمده پنیر پیتزا در واحد لبنی کوشان

در بین محصولات لبنی ، پنیر پیتزا از کاربرد های زیادی در صنایع غذایی برخوردار است .بسیاری از صاحبان رستوران های مدرن و فست فود ها در تهیه بسیاری از ساندویچ ها و رسپی ها مخصوصا پیتزا از انواع پنیر پیتزا استفاده می کنند .

بنابراین وجود پنیر پیتزای مرغوب و فرآوری شده برای آنها بسیار قابل اهمیت است .صنایع غذایی به علت فراوانی در تولید نیاز به پنیر پیتزای عمده دارند .

خرید پنیر پیتزا عمده مستقیم از کارخانه بدون واسطه

 

شرکت لبنی فخر ترشیز تولید کننده محصولات لبنی کوشان و واحد نمونه سال 93 ، یکی از تولید کنندگان پنیر پیتزا عمده در کشور می باشد .

ویژگی پنیر پیتزا پروسس کوشان

پنیر پیتزای تولید شده در صنایع لبنی کوشان از نوع پنیر پروسس است و به شکل های پنیر پیتزای رنده شده و پنیر پیتزای ورقه ای به فروش می رسد . پنیر پیتزای پروسس نوعی پنیر پیتزا می باشد که ماده اولیه برای تولید آن خود پنیر می باشد . تولید کننده یک یا چند نوع پنیری که می خواهد استفاده کند را انتخاب می نماید. این پنیرها نرم و ذوب می شوند و پنیر ذوب شده دوباره با مواد دیگر مخلوط می شود. افزودنی های رایج در این نوع پنیر در کشورهای مختلف بسته به ذائقه ها ی مختلف متفاوت است اما معمولا شامل موارد زیر می شود:
• چربی های شیر مانند خامه
• سایر مواد لبنی: پروتئین های آب پنیر معمولا استفاده می شوند
• نمک های امولسیونی: این نمک ها پروتئین های موجود در پنیر را تغییر می دهند تا بهتر پراکنده شوند و محصول همگن تری ساخته شود.
• نمک: پنیر پروسس نمک بیشتری نسبت به پنیر معمولی دارد
• رنگ خوراکی و طعم دهنده
این مواد با هم گرم و مخلوط می شوند تا یک ماده جامد پایدار را ایجاد کنند. حرارت باعث پاستوریزه شدن محصول می شود. شیوه تولید پنیر پروسس و نیز مواد تشکیل دهنده اصلی به شدت بر روی محصول نهایی تاثیر می گذارد. عواملی مانند زمان پخت، دمای پخت، میزان مخلوط کردن و سرعت سرد کنندگی همگی بر ویژگیهای محصول نهایی تاثیر می گذارد.

جهت مشاوره خرید پنیر پیتزا عمده در واتساپ کلیک کنید

پنیر پیتزا عمده

این واحد تولیدی با افتخار اعلام میدارد که میتواند پاسخگوی سفارشات شما در زمینه پنیر پیتزای عمده در کنار دیگر محصولات لبنی باشد .

برای سفارش پنیر پیتزای عمده می توانید با قسمت ثبت سفارشات و فروش کارخانه تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید .

 

خرید پنیر پیتزا در مشهد

برای سفارش و خرید پنیر پیتزا در مشهد مستقیم از کارخانه و واحد فروش در مشهد می توانید  از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید :

راه های ارتباطی برای سفارش انواع پنیر پیتزا :

 

آدرس: مشهد، بازار سپاد، فاز مواد غذایی، خیابان سوم، غرفه ٣٩ - در قسمت دفتر مركزي
تلفن: 37668747-051  ( برای تماس کافیست بر روی شماره تلفن کلیک کنید )
تلفن همراه مدير فروش : 09120309917

 

قیمت پنیر پیتزای عمده

با توجه به اینکه شرکت لبنی فخر کوشان یک تولید کننده عمده پنیر پیتزا می باشد .تاپینگ های پنیر پیتزا را با قیمت بسیار عالی و به صورت عمده در اختیار شما قرار می دهد . از آنجا که خرید از طریق سایت فعلا فراهم نیست بهترین روش آگاهی از بروزترین قیمت های پنیر پیتزا عمده تماس با تلفن همراه مدیر فروش کوشان 09120309917 یا ارتباط  با واتساپ همین خطwa.me/+989120309917 می باشد .

 

تاپینگ پنیر پیتزا پرچرب رنده شده

تاپینگ پنیر پیتزا پرچرب رنده شده

انواع پنیر پیتزا عمده شرکت فراورده های لبنی فخر ترشیز

شرکت فراورده های لبنی فخر ترشیز همچنین پنیر پیتزا رنده شده پرچرب با برند جدید آریا را می تواند در کنار برند کوشان به صورت پنیر پیتزا عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد

 

فرم ثبت نظرات